52. Mistrzowie kina

Kolejne filmowe zaskoczenie a to dlatego, że naszedłem raz dziadków jak oglądali „Gwiezdne Wojny, Mroczne widmo”. Jak spoglądam na ramówkę dziadków to wszystko kręci się wokół „Mody na sukces”, „Teleexpressu”, „Plebanii”, „Klanu” itd. więc chyba wszyscy zrozumieją moje zaskoczenie. Nastał wieczór, przeważnie babcia wyłącza TV koło 20:30, a tu grubo po 21 a za moimi plecami (bo pracuje tyłem do TV) błyska się kineskop. Przez ramię spoglądam a tam dziadki ogarniają „Pitch Black”. Nie dowierzałem, z racji, że film widziałem dobre dwa razy to orientowałem się, że są już grubo za połową.

Ja: co oglądacie? [babcia tylko czeka na takie pytania, bardzo lubi relacjonować akcje jeśli o czymś takim możemy powiedzieć np. w „Plebanii”]
Babcia: picz coś tam, rozbili się na obskiej planecie i próbują z niej uciec, ale nastała ciemność a coś zabijają ich po kolei, jakieś ptaszyska
Dziadek: cicho, nie można oglądać w spokoju, musicie kłapać gębami?
Babcia: to na co ją otwierasz
Dziadek: cichoooo booo
Babcia: bo co?
Dziadek: bo, nikt nie fika do ridika

Kochani szczękę to ja musiałem zbierać z podłogi, po prostu respect dla dziadka, któremu bliżej do dziewiędziesiątki niż do osiemdziesiątki a on ogarnia film Sci-Fi i z rękawa rzuca cytatem, z tegoż to filmu na ucięcie pogaduchy.

~ - autor: Sick Boy w dniu Kwiecień 14, 2011.

Jedna odpowiedź to “52. Mistrzowie kina”

  1. uwielbiam ich!!!!

Skomentuj

 
