51. Ciągnie

Widzicie co się dzieje za oknem? Tak, o tak, ta piękna pora roku ostro się budzi ale też budzi się instynkt. Jest to silny instynkt u babci, instynkt działkowca. Powrót z pracy i przy drzwiach od razu atak:

Babcia: ale się ciepło zrobiło
Ja: dzień dobry
Babcia: no dobry, dobry, ale ładna pogoda jest
Ja: no ładna, można wyjść na balkon i się prawie opalać
Babcia: ale pierdy opowiadasz, a dziadek chce jechać na działkę
Ja: Co? Przecież tydzień temu mówił, że najprędzej w czerwcu pojedzie. Już Cię nosi babcia? Nie możesz z tyłkiem usiedzieć? Co chcesz tam robić?
Babcia: odpocząć, dupę uwalić pod drzewem i leżeć
Dziadek: to idź do parku i se uwalaj, ja nigdzie nie jadę
Ja: aha, a jednak dziadek nie chce tylko Ciebie ciągnie, aparacik słuchowy potrzebny bo ja słyszę dziadka NIE
Babcia: odejdź duszo nieczysta bo jak cię kopnę w sranie, przecież trzeba groby wyczyścić, gałęzie popodcinać
Dziadek: i narobić się jak pies, a na cholerę?
Babcia: pewnie Ty sobie leż i gnij! A ja wszystko porobię.
Dziadek: nikt Ci kochanie nie każe, a to co będę robić to się odpoczynek nazywa
Ja: tak jak już powiedziałem ja na działkę Cię nie zawiozę
Babcia: a pies cię drapał, mam od tego ludzi i…[dziadek się wcina]
Dziadek: chyba czas na kolację
Babcia: co?
Dziadek: tyle nadajesz, że od wysłuchiwania Ciebie cukier mi spadł

~ - autor: Sick Boy w dniu Kwiecień 7, 2011.

Skomentuj

 
