47. Pochwała od mistrza

Babcia i dziadek mają swoje specjalne cechy, wiele z nich już poznaliście. Wiecie też, że kiedy chcą coś z człowieka wyciągnąć to nie można sobie pozwolić na uśpienie czujności, ani na chwilę. Wracam z wyjazdu, wchodzę do mieszkania, pełne zamieszanie. Tu stawiam walizkę, tam torby, w kuchni kładę kopertę nie zaklejoną, idę z powrotem na korytarz i rozpłaszczam się. Pomimo bolącego krzyża babcie, śmiga do kuchni tak szybko, że nawet nie zdążyłem zauważyć jak tam wchodzi. I jak Feniks z popiołu staje za mymi plecami:

Babcia: co to za koperta w kuchni?
Ja: chyba nie do Ciebie więc o co chodzi?
Babcia: o to chodzi, że Ci się pytam co to za zawiadomienie
Ja: aha, a skąd wiesz, że w środku jest zawiadomienie?
Babcia: bo pisze na kopercie
Ja: nie, na kopercie jest nazwisko, musisz wszędzie grzebać?
Babcia: nie grzebałam
Dziadek: [z pokoju dochodzi uradowany głos] no wnuczuś muszę pogratulować, wyprowadziłeś babcinkę w pole. Nie ma to tamto, ale jaja to masz za dziadziusiem

Pochwała od mistrza ciętej riposty – bezcenne 🙂

~ - autor: Sick Boy w dniu Grudzień 20, 2010.

Skomentuj

 
