39. Uwaga chomik!

Babci ostatnio zbiera się na jakieś takie delikatne porządki. Dlaczego delikatne? Bo dziadek jest jak chomik, wszystko chomikuje, wszystko mu się przyda: koperta po rachunku za telefon – się przyda, pudełko po lekach – się przyda. To były takie dla przykładu drobniejsze rzekłbym sprawy, nie wspominając o starych kurkach, kolankach, rurkach i innych hydraulicznych pierdułkach. No i w sumie byłoby okej ale dziadek pilnuje jeszcze co ma babcia i co i komu i kiedy wydaje. Więc po tajniacku jakieś stare rzeczy wywożę do mamy od babci, żeby wydała ludziom, którym może się to przydać, od rzeczy przez buty i torebki na ryczce kończąc. Babcia niefortunnie podjęła dialog kiedy to chomik był w pobliżu:

Babcia: a wiesz co jeszcze do mamy weź? Tą ryczkę co jest w kuchni z tym obruskiem na wierzchu, i niech sobie ten duży kwiat ode mnie wstawi (zainteresowanych odsyłam do wpisu: 36. Luz na wielkie śniadanie)
Dziadek: kwiat na ryczkę? Jak ma lepiej na dole niż na ryczce
Babcia: Nie! bo jest za nisko a musi być wyżej
Dziadek: przecież chyba mają jakąś ryczkę to mogą sobie na nią postawić
Ja: mają ryczkę
Babcia: [szeptem żeby dziadek nie słyszał] a po co mi to gówno tutaj
Ja: [nagłos żeby dziadek słyszał] jak ryczka jest gówniana to po co komuś dawać? Do śmietnika ją zaraz
Dziadek: ja ci zaraz dam do śmietnika to się zesrosz! To jest jeszcze ryczka Stasia (syna)
Babcia: to niech se weźmie!

~ - autor: Sick Boy w dniu Maj 3, 2010.

Skomentuj

 
