35. Kłódka i zając

Wraz z mamą wybrałem się na zakupy wielkanocne, w trakcie pokonywania kolejnych kilometrów pomiędzy regalami w supermarkecie typu Netto i Aldi natknąłem się na coś co mnie od razu zainspirowało. Kłódka, o tak to będzie dobry prezent na zająca dla dziadka! Przecież całkiem niedawno wkurzyła mnie na działce kłódka która po otwarciu rozlatuje się prawie na części pierwsze. Prezent został ładnie zapakowany i wraz z nim udałem się pod trzynastkę. Babcia otwiera drzwi, witam się i idę do dziadka. Który w słuchawkach całkowicie pochłonięty ogląda jakiś western – to jego ulubione filmy:

Ja: [staje tak żeby zasłonić telewizor i głośno mówię] proszę to jest od zajączka
Dziadek: [wyginając się na krześle tak żeby widzieć telewizor] dziękuje, ale teraz proszę nastąp się tak a żebym coś widział, bo schudłeś ale przezroczysty to ty nie jesteś

Oczywiście prezent nie został rozpakowany i nie wzbudził żadnego zainteresowania, dopiero po filmie dziadek zabrał się za rozpakowywanie, kiedy to ja akurat rozmawiałem z babcią.

Dziadek: o ty gnojku! Zobacz kochanie co mi dał
Babcia: no co?
Dziadek: ja myślałem, że jakaś czekolada i już chciałem was poczęstować a on tu mi włożył kłódkę
Ja: bo masz wyrzucić tą cholerna kłódkę co masz na działce. A nie ze jak odkluczam stodołe to się cała rozlatuje
Dziadek: co ty gadasz, dobra kłódka, Ciebie jeszcze na świecie nie było a ona już zakluczała stodołę…
Ja:…no właśnie i już przyszedł na nią czas
Dziadek: tak przyszedł, bo żeś ja spieprzył jak zakluczałeś stodołę i przekręciłeś. A tak kłódka nawet jest ładna ale…
Babcia: ale co? Już wystękaj a nie rób wywodów
Dziadek: ale ma kluczyk do dupy, taki mały i cienki, że raz-dwa pierdalnie
Babcia: sam jesteś do dupy, zamiast się cieszyć, że nową kłódkę od wnuka dostałeś to jeszcze wymyślasz jakieś pierdoły

~ - autor: Sick Boy w dniu Kwiecień 1, 2010.

Skomentuj

 
