30. Kolano i tłusta woda

Wieczorem do babci przyszli goście. Ja akurat wróciłem z pracy i trafiłem w połowę rozmowy, której początku nie jestem w stanie przytoczyć. Rozmowa zeszła na tor niepełnosprawnych dzieci, a zaznaczyć trzeba, że w trakcie odwiedzin gości wykazać się należy nie lada skupieniem. Dziadek zwykle  prowadzi swój dialog. Przez to, że nie zakłada aparatu słuchowego to po prostu nie zważa na dialog prowadzony przez babcię. Jeśli jest się jednym słuchaczem, do którego prowadzone są dialogi to zaczyna się niezły bigos, na szczęście ja się tylko przysłuchiwałem, a zarówno dziadek jak i babcia każde miało swojego słuchacza. Ważny był dialog babci, która relacjonowała przebieg ostatniego odcinka programu „Jaka to melodia” i zgrabnie tematykę wcześniej wspomnianych pokrzywdzonych dzieci podciągnęła do opisania kilku odcinków przez siebie oglądanego serialu „Plebania”

Babcia: [zaczyna opisywać ostatni odcinek serialu]….
Gość: mhm, ale ja nie oglądam tego serialu
Babcia: to nie szkodzi, już ci opowiem, żebyś wiedziała o co chodzi
Gość: dobrze

Po dokładnej relacji  serialu babcia zaczęła zabierać się za porządkowanie stołu po poczęstunku gości. Dziadek natomiast nadal „tkwił” w swojej rozmowie i zupełnie nic mu nie przeszkadzało, ani nie odrywało od tematu. Babcia wstając z krzesła z grymasem bólu na twarzy chwyta się za kolano:

Gość: coś się stało?
Babcia: od tego czasu jak się przewróciłam boli mnie to cholerne kolano
Gość: gdzie dokładnie?
Babcia: [podciąga spódnicę i wskazuje dokładne miejsce] o tutaj, chyba nawet woda mi się tu zbiera
Dziadek: [i nagle jak wyrwany z letargu, z pełnym ożywieniem] oj kochanie w tym miejscu to ty masz tłuszczyk. Zobacz sobie na moje kolanko jakie zgrabne.

~ - autor: Sick Boy w dniu Luty 11, 2010.

Komentarze 2 to “30. Kolano i tłusta woda”

  1. bo dbać należy całe życie o przyzwoite kolanko

  2. A spodziewałam się czegoś o erotycznym podtekstu od dziadka. Przy okazji- rewelacyjne są te zdjęcia na blogu, chciałabym umieć tak świetnie ująć osobowość.

Skomentuj

 
