28. Okulary

Pękły dziadkowi okulary i poprosił mnie żebym mu je skleił, zabieram się za klejenie i zaczyna się gorąca atmosfera:

Dziadek: żebyś nie wyciągał szkła, trochę odchyl i posmaruj
Babcia: babcia ci podłoży jakąś gazetę
Dziadek: czekaj ja usiądę koło niego, nie ciągnij tam bo je złamiesz
Babcia: [do dziadka] usiądź tam i siedź
Dziadek: jak złamie…
Babcia: to się kupi w końcu nowe!
Dziadek: a ja będę chodził ślepy?
Ja: kupisz od razu nowe centusiu to nie będziesz chodził
Dziadek: takiś mądry a ja już raz sobie zrobiłem sam
Babcia: cicho bądź i nie marudź
Dziadek: zostaw tak jak są nie wyciągaj tego
Babcia: cichooooo bądź już! Jak robi to bądź cicho i nie komentuj!
Dziadek: daj mu kawałek szmatki żeby mógł wytrzeć, bo poplami szkła i będą do dupy
Babcia: czy pierwszy raz coś klei?
Dziadek: uważaj bo złamiesz trzymaj to mocno
Ja: szkło wycieram bo jest brudne jak u świni
Dziadek: pomóc ci coś tam
Babcia: po co?! przecież sam wie co robić. Jak bardzo chcesz to się za jajka możesz potrzymać

~ - autor: Sick Boy w dniu Luty 1, 2010.

Skomentuj

 
