27. Sublokatorzy

Jedziemy na działkę, przejeżdżamy przez przejazd kolejowy i samochód podskoczył jak to na wybojach:

Babcia: co to było?
Ja: tory
Dziadek: mogliby to zrobić a nie jak przejeżdżasz przez przejazd to jak przez rów
Ja: bo to porozbijał ten asfalt taki pomarańczowy purtaj (fiat 126p którego miał dziadek) co tu jeździł
Dziadek: dziadek ci to twoje dupsko nawoził tym purtajem
Babcia: kochanie nie podskakuj bo teraz nawet purtaja nie masz, wiesz o tym?
Dziadek: no, ale oboje u mnie mieszkacie
Babcia: tylko, mieszkanie nie jeździ i nim na działkę nie zajedziemy
Dziadek: to dobrze, przynajmniej nie zrobi wypadku
Ja: dobrze, że to powiedziałeś, na wiosnę zakładać będą ciepłą wodę, wymieniać rury i troszkę będziesz musiał się wykosztować na mieszkanko
Dziadek: dobrze że mam dwóch lokatorów to się nimi pokryje koszta

~ - autor: Sick Boy w dniu Styczeń 25, 2010.

Jedna odpowiedź to “27. Sublokatorzy”

  1. Dywagacje na temat mieszkania które jeździ na działkę lub nie – genialne 🙂
    abstrakcyjne poczucie humoru to moje ulubione :))

Skomentuj

 
