26. Łazienkowy dylemat

Dzień babci i oczywiście w dniu takim trzeba złożyć życzenia ów solenizantce, najlepiej osobiście. Po życzeniach ciastko, torcik, kawka i pogawędki. Szybko jednak zaczął się temat najważniejszy od kilku tygodni, mianowicie podłączenie mieszkania i rzecz jasna całego bloku do ciepłej wody, oczywiście do teraz woda ogrzewana była junkersem:

Babcia: w środę przyjdą wymienić pion
Ja: oj to będzie się działo
Dziadek: w poniedziałek musisz przyjść i klamoty z pod wanny wyniesiemy, znaczy się ty wyniesiesz do piwnicy
Ja: dobrze, to wpadnę po pracy
Babcia: ktoś by musiał z dziadkiem jechać kupić kibel, bo jednym razem wymienią
Ja: no to może jechać jego synuś kochany
Dziadek: a jaki będzie lepszy? Taki z spłuczką na ścianie czy za kiblem zaraz?
Ja: w domu mamy taki za ubikacją i jest dobrze
Dziadek: żeby się nie oderwało jak będziesz dupą siadał,  zaprzesz  się i po kiblu. A za szczuplutki nie jesteś i możesz się nie wpasować na kibelek.
Ja: ale chyba ty będziesz miał problem
Dziadek: jaki?
Ja: teraz masz taki kibelek , że na stopniu (ubikacja z progiem to się chyba nazywa) Twoje statki zostają,  a jak będziesz miał nowy to tak szybko je woda zabierze, że nawet nie zdążysz im pokiwać
Dziadek: oj to niedobrze, jak tak szybko to może mi worek urwać

~ - autor: Sick Boy w dniu Styczeń 22, 2010.

komentarzy 5 to “26. Łazienkowy dylemat”

  1. Blog jest absolutnie odjazdowy. Zostałam fanką.

  2. Bezbłędni są. czy ty to nagrywasz, że tak doskonale zapamiętujesz?

  3. Tak, używam dyktafonu 🙂 A w przypadku jego braku mam jeszcze jeden sposób ale to już wnuczkowa tajemnica 😀

  4. Dziadki prześwietne 🙂

  5. ha ha .. no blog superowy .. nie złe dialogi .. będę zaglądać tu ..niewątpliwie ..z uśmiechem .. pozdrowienia zostawiam ..

Skomentuj

 
