25. Dziadek vs. inteligencja

Wracając z działki

Dziadek: zobacz ile lampek przed chatami, a w telewizji każą nam światło gasić żeby klimatu nie ocieplać, widzisz?
Babcia: widzę, przecież ślepa nie jestem, co się głupio pytasz?
Dziadek: nie bądź taka skromna, trochę inteligencji. Pytam, bo przecież mogłaś patrzeć w drugą stronę, ja oczu z tyłu głowy nie mam. I nie wiem co ty tam z tyłu robisz

Akurat w tym momencie ktoś bardzo niebezpiecznie nas wyprzedzał na zakazie

Babcia: co za byk
Dziadek: głupek jakiś
Ja: debil
Babcia: ale żeś go wpuścił
Dziadek: a co miał go pieprznąć, troszkę inteligencji trzeba mieć
Babcia: coś ty się tak tej inteligencji uczepił, że w kółko o niej nakręcasz?
Dziadek: ja ci się nie pytam, co ty nakręcasz

Kilkanaście minut później:

Babcia: mogliśmy dziadkowi pokazać gdzie jego wnuczka mieszka
Ja: w akumulatorach, wiesz gdzie? Przejeżdżaliśmy już tam
Dziadek: wiem
Babcia: w porach wiesz, a gdzie jest stara drukarnia?
Ja: gdzie był Bałtyk (kino), bo to było za Bałtykiem?
Babcia: w porach wie
Ja: kino Bałtyk wiesz gdzie jest?
Dziadek: no
Ja: no i za kinem co jest?
Babcia: bobelek
Dziadek: co to? 100 pytań do? Uważajcie, bo zaraz duszno mi się robi

~ - autor: Sick Boy w dniu Styczeń 18, 2010.

Jedna odpowiedź to “25. Dziadek vs. inteligencja”

  1. Są po prostu świetni. Miło widzieć, że ludzie tak potrafią się zgrać ze sobą. A teksty – przewyborne.

Skomentuj

 
