22. Zdjęcia pełne wspomnień

Wczoraj byłem u dziadka, żeby posklejać mu pęknięte okulary. Razem ze mną była moja narzeczona –  Dominika. Na dzień dobry oczywiście ciepły tłusty babciny obiadek, potem wraz z dziadkiem zabrałem się za klejenie okularów. Babcia wciągnęła Dominikę w oglądanie zdjęć, do czego po klejeniu się dołączyłem. Babcia każde zdjęcie opisuje i opowiada gdzie to było i kto jest na zdjęciu:

Babcia: o! a tu dziadek w sanatorium był baby podrywać
Ja: [do dziadka] słyszałeś  co babcia mówi? Że byłeś w sanatorium baby podrywać
Dziadek: no pewnie, a co! Przecież nie gwiazdy oglądać

Kilka zdjęć później babcia pokazuje zdjęcie dziadka na leżaku a na to

Dominika: [do mnie] teraz wiemy po kim masz taką piękną figurę
Ja: [pomijając fakt że zawsze dbam o figurę, żeby była gruba i wyraźna; pokazuję zdjęcie dziadkowi] zobacz po kim mam tę figurkę
Dziadek: [bierze zdjęcie pod lampkę na stole, w rękę bierze lupkę przygląda się kilka chwili i…] ooo przecież chyba wnuczku nie myślisz, że to ja? Zobacz ja mam siwe brwi, a ten ktoś ma czarne. A w ogóle teraz jak bym miał aparat i chciałbym zrobić wam zdjęcie to bym was nie objął, ty i babcia tacy wielcy a Dominika taka chuda
Babcia: tak a ty też pewnie chudziutki tylko, że pory ci pękają i ledwo się w nie się mieścisz.

~ - autor: Sick Boy w dniu Styczeń 9, 2010.

Skomentuj

 
