14. Co jest przyczyną sklerozy

W weekend dowiedziałem się i to nie od byle kogo tylko od samej babci, co jest przyczyną sklerozy w młodym wieku. A wszystko dlatego, że zapomniałem zabrać kilku rzeczy do mamy od babci.

Dzwoni telefon w sobotę popołudniu, patrzę babcia, więc odbieram

Ja: Słucham
Babcia: Gdzie jesteś?
Ja: u mamy, a gdzie mam być?
Babcia: a co miałeś zabrać?
Ja: nic, a co?
Babcia: a firany, co ty masz sklerozę czy co?
Ja: no zapomniałem, to zabiorę za tydzień. A te firany nogi mają?
Babcia: nie
Ja: to nie uciekną
Babcia: no nie uciekną, ale ty coraz mniej pamiętasz i coś często zapominasz co się do ciebie mówi
Ja: już babcia nie przesadzaj
Babcia: coś chyba za dużo się seksujesz i chyba będziesz musiał do nas wrócić, bo ci rogi rosną a potem ich nie upiłujemy
Ja: dobrze, dobrze
Babcia: to pa
Ja: pa

~ - autor: Sick Boy w dniu Październik 19, 2009.

Skomentuj

 
