12. Spowiedź

Odwiedzam dziadków na działce. Oczywiście babcia miała się oszczędzać po ostatnich przygodach z służbą zdrowia i swoim stanem. Na nic rozmowy i złowróżenie.  Zagonki wypelone, niektóre już przekopane, plony działkowego ogromnego ogrodu zebrane, zaprawy zrobione.

Przechadzając się po ogrodzie:

Dziadek: Wiesz ciocia z wujem byli i zabrali nas na odpust
Ja: Też jechałeś?
Dziadek: Tak, przez to bolą mnie trochę nogi
Ja: Nie przewróciłeś się nigdzie?
Dziadek: Nie, twardy byłem i nawet byłem u spowiedzi
Ja: To ty jeszcze musisz się spowiadać, z czego? Że kieszonkowego wnukowi nie dałeś?
Dziadek: Nieee, że nie śpię już z babcią. Ale to ona nie chce [śmiech]

~ - autor: Sick Boy w dniu Wrzesień 16, 2009.

Skomentuj

 
