10. Woda do D***

Dziadki wracają na działkę. Przy okazji ich zawiezienia dokonuję szybkich poprawek konstrukcji zabudowania terenu. Tym zabudowaniem jest stara, bardzo stara waląca się szopka, oparta na dwóch rurach, z czego jedna się obsuwa w związku z czym:

Dziadek: wnuczku popraw tam tą rurę bo się obsuwa
Babcia: już nie kombinuj, rozebrać gówno w pieruny i po problemie
Dziadek: ty już lepiej idź na ogródek

Biorę rurę i poprawiam. Dziadek gdzieś zniknął, po chwili się wyłania ze stodoły z kawałkiem drewna i dwoma nabitymi gwoździami

Dziadek: weź i przybij pod tą rurę, żeby się nie obsunęła
Ja: nie obsunie się, jest dobrze zaparte
Dziadek: wbij, wbij
Babcia: pss hydraulik wie najlepiej
Ja: a nowych gwoździ nie masz tylko jakieś stare zardzewiałe i jeszcze widzę, że prostowane?
Dziadek: co ty opowiadasz, nowe są

No i jebs rura przy wbijaniu obsunęła się po mojej ręce uderzając mnie w bark, jednak poprawiłem i przybiłem

Dziadek: skaleczyłeś się?
Ja: Tak
Dziadek: to zawołam pielęgniarkę z pola, kochana pielęgniarko chodź bo się wypadek zdarzył
Babcia: i znów przez twoje kombinowanie, poczekaj przyniosę ci wodę utlenioną
Ja: pewnie przeterminowaną
Babcia: nie bo jak dziadkowi ostatnio polewałam to aż się burzyła
Ja: (sprawdzam datę na opakowaniu) no oczywiście nie jest przeterminowana! To już prawie antyk, babcia data ważności minęła w maju 2002 roku!
Babcia: dobra, dobra, lej bo innej nie ma, najwyżej możesz nową przywieść jak będziesz po nas przyjeżdżał
Dziadek: uważaj, żeby ci paluszek nie uleciał tak się burzy
Ja: a jakiś plaster macie tutaj?
Babcia: czekaj zaraz ci przyniosę
Ja: pewnie jakiś do dupy
Babcia: no tylko

~ - autor: Sick Boy w dniu Czerwiec 23, 2009.

Skomentuj

 
