8. Tusk kontra Kaczyński

Kilka dni po wyborach do Euro Parlamentu padło znienacka do mnie pytanie kontrolne. Jak na dziadka przystało, pytanie zadane z zaskoczenia:

Dziadek: usiądź sobie porozmawiamy, bo miesiąc się nie widzieliśmy. I tak wnuczku jak tam ci się żyje bez nas?
Ja:
po staremu powoli, praca, dom, narzeczona, praca, dom
Dziadek:
aha a jak idzie pisanie pracy licencjackiej
Ja:
jak krew z nosa, ale mam nadzieję, że do niedzieli zdążę i już oddam, ale mogę się nie wyrobić
Dziadek: a na wyborach byłeś?
Ja: tak byłem
Dziadek: i na kogo głosowałeś?
Ja: na platformę
Dziadek: aha, (dłuższa chwila ciszy) ja nie byłem bo nie ma na kogo głosować, ostatnio głosowałem na pisiory i się nie spisały. Jak się ktoś nie spisał to nie ma co na nich drugi raz głosować
Ja: mhm
Dziadek: a Donald tylko gada cały czas tak, jak ten kaczor z bajki, obieca a i tak nikt go nie rozumie, do duszy z takimi politykami pisiory i kaczory. No ale o czym to rozmawialiśmy?

W kwestii wyjaśnienia na wyborach nie byłem.

~ - autor: Sick Boy w dniu Czerwiec 13, 2009.

Skomentuj

 
