4. Jakaś dupa

Dzisiejszego dnia w odwiezieniu dziadków na działkę towarzyszyła mi moja druga połówka, która siedziała z babcią z tyłu, dziadek obok mnie. Od samego początku babcia bardzo ożywiona uprawiała rozmowy z narzeczoną (moją). Po kilku minutach zwracam się do dziadka:

Ja:
ale dziś babcia rozgadana
Dziadek: to dobrze bo będę miał spokój na działce, tam nie ma z kim gadać to tu niech się wygada.

Oczywiście na ripostę długo czekać nie trzeba było, kilka minut później wpuściłem auto włączające się do ruchu na co:

Babcia: o wnuczek wpuszcza, pewnie jakaś dupa jechała
Dziadek: przecież one mają pierwszeństwo na drodze (dziadek trzymał ze mną sztamę i się nie dał 🙂 )

~ - autor: Sick Boy w dniu Kwiecień 30, 2009.

Skomentuj

 
